YÜRÜTÜLEN BAZI DERSLER
Akademik Yıl |
Dönem |
Dersin Adı |
Haftalık Saat |
Öğrenci Sayısı |
|
Teori |
Uyg. |
||||
2019-2020 Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi |
Güz |
Seminer (Eğitim Bilimleri Doktora) |
3 |
0 |
3 |
Yeni Eğitim Teknolojileri (PDR Lisans) |
2 |
2 |
20 |
||
Eğitim Ekonomisi (PDR Lisans) |
3 |
0 |
21 |
||
Bitirme Tezi I (PDR Lisans) |
2 |
0 |
2 |
||
Eğitim Bilimine Giriş (Pedagojik Formasyon) |
2 |
0 |
17 |
||
Bahar |
Çağdaş Okul Yönetimi (Eğitim Bilimleri
Doktora) |
3 |
0 |
3 |
|
Eğitim Yönetimi (Eğitim Bilimleri - PDR Yüksek
Lisans) |
3 |
0 |
14 |
||
İnsan Kaynakları (PDR Lisans) |
3 |
0 |
15 |
||
Bitirme Tezi II (PDR Lisans) |
1 |
4 |
2 |
||
Sınıf Yönetimi (Pedagojik Formasyon) |
2 |
0 |
13 |
||
2020-2021 Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi |
Güz |
Örgütsel Davranış (Eğitim
Bilimleri Doktora) |
3 |
0 |
4 |
Seminer (Eğitim Bilimleri Doktora) |
3 |
0 |
3 |
||
Eğitim Yönetimi (Eğitim Bilimleri YL) |
3 |
0 |
1 |
||
Tez Yönetimi (Eğitim Bilimleri Doktora) |
0 |
3 |
1 |
||
Tez Yönetimi (Eğitim Bilimleri Yüksek Lisans) |
0 |
3 |
3 |
||
Okul Yönetimi (PDR Lisans) |
3 |
0 |
23 |
||
Bitirme Tezi I (PDR Lisans) |
1 |
4 |
4 |
||
Bahar |
Çağdaş Okul Yönetimi (Eğitim Bilimleri
Doktora) |
3 |
0 |
3 |
|
Eğitim Yönetimi (Eğitim Bilimleri - PDR
Yüksek Lisans) |
3 |
0 |
6 |
||
Tez Yönetimi (Eğitim Bilimleri Doktora) |
0 |
3 |
1 |
||
Pedagoji ve Araştırma Stajı (Eğitim Bilimleri Yüksek Lisans) |
0 |
2 |
1 |
||
Tez Yönetimi (Eğitim Bilimleri Yüksek Lisans) |
0 |
3 |
1 |
||
Örgütsel Davranış (PDR Lisans) |
3 |
0 |
16 |
||
Eğitim Ekonomisi (PDR Lisans) |
3 |
0 |
18 |
||
Bitirme Tezi II (PDR Lisans) |
1 |
4 |
4 |
||
2021-2022 Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi |
Güz |
Bilimsel Etik ve Araştırma Teknikleri (Bütün doktora programları) |
0 |
2 |
7 |
Tez Yönetimi (Eğitim Bilimleri Doktora) |
0 |
3 |
1 |
||
Tez Yönetimi (Eğitim Bilimleri Yüksek Lisans) |
0 |
3 |
2 |
||
Endüstri Psikolojisi (PDR Lisans) |
2 |
0 |
29 |
||
Okul Yönetimi (PDR Lisans) |
2 |
0 |
26 |
||
Bahar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|