BİLDİRİ


ULUSLARARASI BİLDİRİLER
Tam Metin Olarak Yayınlanan Uluslararası Bildiriler
  1. Yılmaz, K. (2019). Turkey’s education vision 2023: Education philosophy, basic policy, content-implementation, and school development model. International Activity Approach for the Modernization of Educational Content Conference. Kyrgyz Republic by the Ministry of Education and Science of the Kyrgyz Republic, Kyrgyz Academy of Education, Arabaev Kyrgyz State University. November 29th, 2019. Bishkek, Kyrgyz Republic.
  2. Yılmaz, K. (2018). Türkiye’de eğitim yönetimi alanında paradigma savaşları. Türkiye’de Bilgi Üretimi ve Bilim Politikaları Uluslararası Sempozyumu. Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu Atatürk Araştırma Merkezi Başkanlığı & Ahi Evran Üniversitesi. 15-17 Kasım 2017, Kırşehir, Türkiye. Ankara: Atatürk Araştırma Merkezi Yayını. ss. 541-570.
  3. Yılmaz, K. (2016). Değerler eğitimi üzerine düşünceler: Araştırmaların bütünleştirilmesi. Eğitimde Gelecek Arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu. Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu Atatürk Araştırma Merkezi Başkanlığı & Bartın Üniversitesi. 16-18 Nisan 2015. Bartın, Türkiye. Ankara: Atatürk Araştırma Merkezi Yayını. ss. 79-100.
  4. Yılmaz, K., Dedeoğlu-Orhun, B., Kılıç-Şahin, H. & Bahar, H. Ö. (2010). Türkiye’de eğitim denetimi alanında bilimsel bilgi üretimi: Eğitim dergileri ve bilimsel toplantılar örneği. II. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi. Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi & TEMSEN. 23-25 Haziran 2010. Kütahya. ss. 300-310.
  5. Yılmaz, K., Karaköse, T. & Altınkurt, Y. (2009). İlköğretim okullarında örgütsel güven ile örgütsel adalet arasındaki ilişki. Uluslararası V. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 1-3 Ekim 2009. Edirne. ss. 319-322.
  6. Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Karaköse, T. (2009). Öğretmenlerin okul müdürlerinin kültürel liderlik uygulamalarına ilişkin görüşleri. Uluslararası V. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 1-3 Ekim 2009. Edirne. ss. 599-603.
  7. Karaköse, T., Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2009). Örgütsel adaletin öğretmenlerin iş doyumu üzerindeki etkileri. Uluslararası V. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 1–3 Ekim 2009. Edirne. ss. 558-561.

Yayınlanmayan ya da Özet Metin Olarak Yayınlanan Uluslararası Bildiriler
  1. Yılmaz, K. (2022). Eğitimde yaygın olarak kullanılan mitler ile ilgili bir değerlendirme. II. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi [II. International Congress on Excellence in Education-IEXCEL 2022]. Eğitimde Mükemmellik Derneği. 20-21 Kasım 2021, Türkiye.
  2. Yılmaz, K. (2022). 21. yüzyıl öğreten becerileri konusunda öğretmen görüşleri ile ilgili bir meta değerlendirme. II. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi [II. International Congress on Excellence in Education-IEXCEL 2022]. Eğitimde Mükemmellik Derneği. 20-21 Kasım 2021, Türkiye.
  3. Yılmaz, K. (2022). Eleştirel düşünme nedir ne değildir? XX. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi. Türk Dünyası Araştırmaları Vakfı, Sakarya Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi & Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi. 18-20 Ekim 2022. Bişkek, Kırgızistan.
  4. Yılmaz, K. (2022). Eğitimde 21. yüzyıl becerileri ile ilgili bir değerlendirme. XX. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi. Türk Dünyası Araştırmaları Vakfı, Sakarya Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi & Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi. 18-20 Ekim 2022. Bişkek, Kırgızistan. 
  5. Yılmaz, K., Babatürk, S. &İnalöz, A. B. (2022). Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin Türkçe öğrenmeye yönelik kaygıları. I. Uluslararası Manas Eğitim Araştırmaları Kongresi. KTMÜ Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü & Kasım Tınıstanov Isık-Göl Devlet Üniversitesi. 27-29 Mayıs 2022. Karakol, Kırgızistan.
  6. Yılmaz, K. (2022). Eğitim örgütlerinde hesap verebilirlik modelleri. I. Uluslararası Manas Eğitim Araştırmaları Kongresi. KTMÜ Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü & Kasım Tınıstanov Isık-Göl Devlet Üniversitesi. 27-29 Mayıs 2022. Karakol, Kırgızistan.
  7. Yılmaz, K. (2022). Liderlik davranışları nerede fark yaratıyor? I. Uluslararası Manas Eğitim Araştırmaları Kongresi. KTMÜ Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü & Kasım Tınıstanov Isık-Göl Devlet Üniversitesi. 27-29 Mayıs 2022. Karakol, Kırgızistan.
  8. Babatürk, S., İnalöz, A. B. & Yılmaz, K. (2022). Türk kültürüne yönelik tutumu ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. 13th International Congress on New Trends in Education. Eğitimde Mükemmellik Derneği & University of Prizren. 12-15 Mayıs 2022, Türkiye.
  9. Moldobolotova, N. & Yılmaz, K. (2022). Kırgızistan’da örgüt iklimi konusunda öğretmen görüşleri. 13th International Congress on New Trends in Education. Eğitimde Mükemmellik Derneği & University of Prizren. 12-15 Mayıs 2022, Türkiye.
  10. İnalöz, A. B., Babatürk, S. & Yılmaz, K. (2022). Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen üniversite öğrencilerinin Türkçeye yönelik tutumları. 13th International Congress on New Trends in Education. Eğitimde Mükemmellik Derneği & University of Prizren. 12-15 Mayıs 2022, Türkiye.
  11. Yılmaz, K. & Najimudinova, S. (2021). Абитуриенттердин жогорку окуу жайын тандоосу: Кыргыз-Түрк “Манас” университетинин мисалында [A study on university choice reasons of enrollees: The case of Kyrgyz-Turkish Manas University]. Türk Devletleri Uluslararası Bilim Şöleni 2021. Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi, 21-22 Aralık 2021, Bişkek, Kırgızistan.
  12. Yılmaz, K. (2021). Şemsiye bir alan olarak eğitim yönetimi. III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi [3rd International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE]. Eğitim Liderleri Derneği & Uşak Üniversitesi. 1-3 Aralık 2021. Uşak, Türkiye.
  13. Yılmaz, K. (2021). Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi’nin Kırgızistan’a katkıları. I. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi [I. International Congress of Excellence in Education-IEXCEL 2021]. Eğitimde Mükemmellik Derneği. 20-21 Kasım 2021, Türkiye. 
  14. Yılmaz, K. (2018). Eğitim yönetimi araştırmalarında kullanılan bazı veri toplama araçlarının kullanımı ile ilgili bir değerlendirme. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ulusal Eğitim Dernekleri Platformu & PEGEM Akademi. 18-22 Nisan 2018. Antalya, Türkiye
  15. Yılmaz, K., Şahbaz, O., Demirciler, V. O., Alıç, U. & Koca, M. (2018). Öğrencilerin devamsızlık yapma sebepleri ile ilgili nitel bir araştırma. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ulusal Eğitim Dernekleri Platformu & PEGEM Akademi. 18-22 Nisan 2018. Antalya, Türkiye.
  16. Yılmaz, K. (2018). Türkiye’de yapılan tükenmişlik makaleleri ile ilgili bir meta değerlendirme çalışması. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi. Afyon Kocatepe Üniversitesi. 23-25 Mart 2018. Afyonkarahisar, Türkiye.
  17. Yılmaz, K. & Arık, R. S. (2018). Öğretmen adaylarının eğitsel düşünce ve uygulamalar hakkındaki görüşleri. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi. Afyon Kocatepe Üniversitesi. 23-25 Mart 2018. Afyonkarahisar, Türkiye.
  18. Yılmaz, K., Arık, R. S. & Çelik, M. (2017). Kamu okullarının yenilikçi okul olma durumları ile okul iklimi arasındaki ilişki. 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu - EYFOR 8. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & TOBB ETÜ. 19-21 Ekim 2017. Ankara.
  19. Yılmaz, K., Arık, R. S. & Çelik, M.  (2017). Öğretmenlerin örgütsel yaratıcılık davranışlarının okul etkililiği açısından değerlendirilmesi. 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu - EYFOR 8. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & TOBB ETÜ. 19-21 Ekim 2017. Ankara.
  20. Yılmaz, K., Çelik, M. & Arık, R. S. (2017). Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile okul farkındalıkları arasındaki ilişki. 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu - EYFOR 8. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & TOBB ETÜ. 19-21 Ekim 2017. Ankara.
  21. Yılmaz, K. (2017). Türkiye’de yapılan örgütsel güç çalışmaları ile ilgili bir meta değerlendirme çalışması. I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi. Eğitim Liderleri Derneği & Uşak Üniversitesi. 14-16 Eylül 2017. Uşak, Türkiye.
  22. Yılmaz, K. (2017). Türkiye’de eğitim yönetimi alanının kurumsallaşması üzerine bir değerlendirme. I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi. Eğitim Liderleri Derneği & Uşak Üniversitesi. 14-16 Eylül 2017. Uşak, Türkiye
  23. Yılmaz, K. & Çelik, M. (2017). Okul yöneticilerinin hizmet yönelimli liderlik davranışları konusunda öğretmen görüşleri. International Congress on Political, Economic and Social Studies. International University of Sarajevo & The Centre for Political, Economic and Social Research. May 19-22, 2017. Sarajevo, Bosnia and Herzegovina.
  24. Yılmaz, K. & Çelik, M. (2017). Öğretmen adaylarının öğretmen liderliği davranışları ile ilgili görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. International Congress on Political, Economic and Social Studies. International University of Sarajevo & The Centre for Political, Economic and Social Research. May 19-22, 2017. Sarajevo, Bosnia and Herzegovina.
  25. Yılmaz, K. & Arık, R. S. (2017). Dönüşümcü bir entelektüel olarak öğretmen. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 3-7 Mayıs 2017. Muğla.
  26. Yılmaz, K. (2017). Öğretmenlik: Kutsallık ile profesyonellik arasındaki meslek. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 3-7 Mayıs 2017. Muğla.
  27. Yılmaz, K. & Çelik, M. (2017). Kâzım Nami Duru’nun Muallimin Meslek Ahlâkı kitabı üzerine düşünceler. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 3-7 Mayıs 2017. Muğla.
  28. Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Ekinci, C. E. (2016). School principals' workaholism tendencies and communication styles with teachers. IV. International Symposium, New Issues on Teacher Education (ISNITE’ 2016). August 30 - September 1, 2016. University of Eastern Finland. Savonlinna, Finland.
  29. Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2016). Öğretmenlerin kamu okullarında psikolojik güçlendirme konusundaki görüşleri. III. Eurasian Educational Research Congress [3. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi].  Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi & EJER. 1-3 Haziran 2016. Muğla, Türkiye.
  30. Kahya, O., Altınkurt, Y., Ekinci, C. E. & Yılmaz, K. (2016). Öğretmenlerin pozitif psikolojik sermayeleri ile mesleki profesyonellikleri arasındaki ilişki. III. Eurasian Educational Research Congress [3. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi]. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi & EJER. 1-3 Haziran 2016. Muğla, Türkiye.
  31. Çolak, İ., Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2016). Öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki. III. Eurasian Educational Research Congress [3. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi]. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi & EJER. 1-3 Haziran 2016. Muğla, Türkiye.
  32. Yılmaz, K. & Çelik, M. (2016). Okul yöneticilerinin otantik liderlik davranışları konusunda öğretmen görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. XVIII. AMSE-AMCE-WAER Kongresi. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi & Dünya Eğitim Bilimleri Derneği. 30 Mayıs - 2 Haziran 2016, Eskişehir, Türkiye.
  33. Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Çelik, M. (2016). Eğitim fakültelerinde uygulanan topluma hizmet uygulamaları dersi ile ilgili bir meta değerlendirme çalışması. XVIII. AMSE-AMCE-WAER Kongresi. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi & Dünya Eğitim Bilimleri Derneği. 30 Mayıs - 2 Haziran 2016, Eskişehir, Türkiye.
  34. Yılmaz, K. (2016). Okul yöneticilerinin otantik liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki. X. European Conference on Social and Behavioral Sciences. IASSR & International University of Sarajevo. May 19-22, 2016. Sarajevo, Bosnia and Herzegovina.
  35. Yılmaz, K. & Kalfa, O. M. (2016).  Fen edebiyat fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme standartları. X. European Conference on Social and Behavioral Sciences. IASSR & International University of Sarajevo. May 19-22, 2016. Sarajevo, Bosnia and Herzegovina.
  36. Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2016). Teachers’ occupational professionalism in Turkey. IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences. February 3-6, 2016. Paris, France.
  37. Karaköse, T., Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Kalfa, O. M. (2015). The relationship between work-life balance and life satisfaction among teachers in Turkish public schools. III. International Symposium, New Issues on Teacher Education (ISNITE’ 2015). September 11-13, 2015. University of Thessaly. Volos, Greece.
  38. Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Karaköse, T. & Kalfa, O. M. (2015). Pre-service teachers’ views on the quality of faculty life. III. International Symposium, New Issues on Teacher Education (ISNITE’ 2015). September 11-13, 2015. University of Thessaly. Volos, Greece.
  39. Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2015). Farklı çalışan tipindeki okul yöneticilerinin işkoliklik eğilimleri ve iş doyumları. II. Eurasian Educational Research Congress [2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi]. Hacettepe Üniversitesi & EJER. 8-10 Haziran 2015. Ankara, Türkiye.
  40. Yılmaz, K., Arık, R. S. & Çelik, M. (2015). İlkokul öğretmenlerinin meslektaş koçluğu ile ilgili görüşleri: Nitel bir araştırma. II. Eurasian Educational Research Congress [2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi]. Hacettepe Üniversitesi & EJER. 8-10 Haziran 2015. Ankara, Türkiye.
  41. Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2014). Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile iş-yaşam dengesine ilişkin görüşleri arasındaki ilişki. IX. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 16-18 Ekim 2014. Edirne.
  42. Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Kalfa, O. M. (2014). The training problem of school principals and mentoring in Turkey. II. International Symposium, New Issues on Teacher Education (ISNITE’2014). May 22-24, 2014. University of Macerata. Macerata, Italy.
  43. Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Karacagil, Ö. K. & Kahya, O. (2014). Relationship between the levels of teachers’ job satisfaction and burnout. II. International Symposium, New Issues on Teacher Education (ISNITE’2014). May 22-24, 2014. University of Macerata. Macerata, Italy.
  44. Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2014). Öğretmenlerin mizah tarzları ile örgütsel sinizme ilişkin görüşleri arasındaki ilişki. I. Eurasian Educational Research Congress [1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi]. İstanbul Üniversitesi & EJER. 24-26 Nisan 2014. İstanbul.
  45. Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Güner, M. & Şen, B. (2014). Okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin duygusal emekleri ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki. I. Eurasian Educational Research Congress (1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi). İstanbul Üniversitesi & EJER. 24-26 Nisan 2014. İstanbul.
  46. Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Kalfa, O. M. (2013). Views of pre-service teachers about the leadership behaviors of teachers. European Network for Research and Development in Educational Leadership and Management Conference (ENIRDELM 2013). September 19-21, 2013. Portoroz, Slovenia.
  47. Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Kalfa, O. M. (2013). Students’ views about the academicians’ professional ethical behaviors related to students. European Network for Research and Development in Educational Leadership and Management Conference (ENIRDELM 2013). September 19-21, 2013. Portoroz, Slovenia.
  48. Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Erol, E. & Salalı, E. T. (2013). Relationship between the school principals uses organizational power sources and high school teachers’ organizational cynicism. European Network for Research and Development in Educational Leadership and Management Conference (ENIRDELM 2013). September 19-21, 2013. Portoroz, Slovenia.
  49. Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Çelik, M. (2013). School principals do not receive educational leadership training in Turkey! European Network for Research and Development in Educational Leadership and Management Conference (ENIRDELM 2013). September 19-21, 2013. Portoroz, Slovenia.
  50. Yılmaz, K. (2012). Eğitim fakültesi, meslek bilgisi dersleri ve yaş pasta: Örnek olay temelli bir inceleme. I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme SempozyumuUşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi & MEB Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü. 20–22 Eylül 2012. Uşak.
  51. Atınkurt, Y., Yılmaz, K. & Erol, E. (2012). Okul yöneticileri uzaktan eğitim programı konusunda okul yöneticisi görüşleri. I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu. Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi & MEB Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü. 20–22 Eylül 2012. Uşak.
  52. Erol, E., Yılmaz, K. & Atınkurt, Y. (2012). Temel eğitim öğretmenlerinin mesleki gelişim eğitimi ve çalışmaları konusunda öğretmen görüşleri. I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme SempozyumuUşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi & MEB Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü. 20–22 Eylül 2012. Uşak.
  53. Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Oğuz, A. (2011). İlköğretim ve ortaöğretim okulu öğretmenlerinin eğitim inançları. I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi & EPÖDER. 5-8 Ekim 2011. Eskişehir.
ULUSAL BİLDİRİLER
Tam Metin Olarak Yayınlanan Ulusal Bildiriler  
  1. Yılmaz, K. (2009). Okul yöneticilerinin örgüt ve yönetime ilişkin abartılar hakkındaki görüşleri. IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi & EYEDDER. 14-15 Mayıs 2009. Denizli. ss. 496-501.
  2. Erdem, M., Yılmaz, K. & Taşdan, M. (2005). Türkiye’de eğitim bilimlerinin kurumsallaşması. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 28-30 Eylül 2005. Denizli. ss. 173-178.
Yayınlanmayan ya da Özet Metin Olarak Yayınlanan Ulusal Bildiriler
  1. Yılmaz, K. (2022). Türkiye’deki etkili okul ve okul geliştirme çalışmaları neden başarısız oluyor? III. Türk Eğitim Kongresi. 23-24 Aralık 2022. İstanbul.
  2. Yılmaz, K. (2022). Çağının ötesinde bir eğitim hareketi olarak Cedit okulları. III. Türk Eğitim Kongresi. 23-24 Aralık 2022. İstanbul.
  3. Yılmaz, K. (2020). Kutsal öğretmenlikten profesyonel öğretmenliğe doğru. II. Türk Eğitim Kongresi. 24-25 Aralık 2020, İstanbul.
  4. Yılmaz, K. (2015). Türkiye'de eğitim araştırmalarının ürettiği Batıcı söylem üzerine. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 12-14 Kasım 2015. Muğla. 
  5. Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Karaköse, T. (2015). Okul müdürlerinin liderlik yönelimleri hakkındaki görüşleri. 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi. Gaziantep Üniversitesi Eğitim Fakültesi & EYEDDER. 7-9 Mayıs 2015 Gaziantep.
  6. Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Çelik, M. (2015). Okul müdürlerinin okul kültürü ile ilgili görüşleri. 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi & PEGEM Akademi. 16-19 Nisan 2015. Niğde.
  7. Yılmaz, K. (2014). Eğitim fakülteleri yeni bir eğitim felsefesi oluşturabilir mi? I. Eğitim Kongresi. MEB Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü. 28-30 Kasım 2014. Antalya.
  8. Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Erol, E. & Çelik, M. (2013). Eğitim yönetimi, teftişi, ekonomisi ve planlaması lisansüstü öğretim programlarında temel dersler sorunu. EYFOR 4 - 4. Eğitim Yönetimi Forumu. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi. 3-5 Ekim 2013. Balıkesir.
  9. Karaman, G., Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2013). İl eğitim denetmenlerinin rehberlik görevlerine ilişkin ilkokul ve ortaokul öğretmenlerinin görüşleri. EYFOR 4 - 4. Eğitim Yönetimi Forumu. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi. 3-5 Ekim 2013. Balıkesir.
  10. Salalı, E. T., Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2013). Okul yöneticilerinin iş başında yetiştirilmesi (mentorluk). EYFOR 4 - 4. Eğitim Yönetimi Forumu. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi. 3-5 Ekim 2013. Balıkesir.
  11. Altun-Dilek, S., Altınkurt, Y. &  Yılmaz, K. (2013). Serbest kıyafet uygulamasına ilişkin öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri. 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 5-7 Eylül 2013. Eskişehir.
  12. Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Karaköse, T. & Erol, E.  (2012). Okul yöneticilerine uygulanan zorunlu yer değiştirme uygulaması hakkında okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri. VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi. EYEDDER & İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 24-26 Mayıs 2012. Malatya.
  13. Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2011). Değerlerle yönetim, örgütsel adalet ve iş doyumu arasındaki ilişki. XX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 8-10 Eylül 2011. Burdur.
  14. Ağaoğlu, E., Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Karaköse, T. (2010). Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri. V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi. EYEDDER & Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 1-2 Mayıs 2010. Antalya.
Poster Bildiriler
  1. Yıldırım, H., Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2013). İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin 4+4+4 eğitim sistemine ilişkin görüşleri. EYFOR 4 - 4. Eğitim Yönetimi Forumu. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi. 3-5 Ekim 2013. Balıkesir.